Medewerker Plaatsingen (tijdelijk voor 20-24 uur per week)

Home » Medewerker Plaatsingen (tijdelijk voor 20-24 uur per week)

Wie zijn wij?

Skidkinderopvang is de grootste aanbieder van kinderopvang in Noord-Drenthe. Verspreid over 34 locaties, biedt de organisatie kinderopvang, peuteropvang, buitenschoolse opvang en gastouderopvang aan. Samen met zo’n 300 collega’s geeft de organisatie vanuit haar kernwaarden (respect, plezier, samen en groeien) kinderen de ruimte, tijd en aandacht om uit te groeien tot de persoon die zij zijn.

Vanuit het centraal bureau in Vries, draagt skidkinderopvang met ruim 30 collega’s de zorg voor planning, plaatsing, HR, ICT, gastouders, coaching, communicatie, kwaliteit, facilitaire en financiële zaken.

We zijn op korte termijn op zoek naar een

Medewerker plaatsing, voor vervanging vanwege zwangerschapsverlof
(vanaf zo spoedig mogelijk tot en met maart 2025)

 

Als medewerker plaatsing kom je binnen skidkinderopvang te werken in een team van 7 collega’s. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het tijdig en juist, volgens de interne richtlijnen, plaatsen van kinderen van de wachtlijst op de gevraagde locaties. Daarnaast informeer je ouders over opvang- en plaatsingsmogelijkheden, contractvormen, financiën en subsidie mogelijkheden. Tijdens dit proces onderhoud je ook contact met de locaties over plaatsingszaken. Uiteraard voer je ook de administratieve werkzaamheden uit met betrekking tot de plaatsingen. Met andere woorden: je bent een spin in het web tijdens de plaatsingsperiode.

De medewerker plaatsing valt hiërarchisch onder de manager kwaliteit en beleid.

 Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de planning van meerdere clusters. Dit begint al bij het eerste contactmoment met de ouders. Je begeleidt het planningsproces van het begin tot het eind;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor ouders, clustermanagers en diverse organisaties/instanties wanneer het gaat om planning gerelateerde verzoeken; je hebt contact via de mail en/of telefonisch;
  • Je draagt zorg voor de bezetting van kindplaatsen van de vestigingen en ziet het als een uitdaging om als resultaat een optimale afstemming van vraag en aanbod in kindplaatsen te realiseren;
  • Je voert alle voorkomende administratieve werkzaamheden uit m.b.t. de inschrijving, reservering, plaatsing, wijziging, contract;
  • Je vraagt op verzoek informatie op en verstrekt informatie aan belanghebbenden (zowel intern als extern);
  • Je weet om te gaan met vertrouwelijke en/of persoonlijke gegevens;
  • Je voert periodiek overleg met de afdeling, clustermanagers en manager kinderopvang omtrent planning gerelateerde aspecten.

 Wie ben jij?

  • Je bent enthousiast, warm, vrolijk én past binnen ons team!
  • Je bent klantgericht;
  • Je bent punctueel en servicegericht;
  • Je denkt vooruit en bent stressbestendig;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je hebt een prettige telefoonstem;
  • Ervaring met een planningssysteem is een pré (bij voorkeur Kidsvision).

Wat vragen wij?

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent klant- en servicegericht;
  • Aantoonbare ervaring met Word, Excel en Outlook;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid voor het onderhouden van contacten binnen en buiten de organisatie;
  • In staat zijn om een breed scala van werkzaamheden te organiseren en prioriteiten te stellen.

 Wat bieden wij?

Een veelzijdige baan in een dynamische werkomgeving. We bieden een tijdelijk contract voor 20 – 24 uur per week. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Kinderopvang, schaal 7 (minimaal € 2.874,- en maximaal € 3.837,- o.b.v. een fulltime dienstverband).

Wij zijn op zoek naar iemand die bij voorkeur op korte termijn kan beginnen, maar uiterlijk 23 augustus.

Zoeken we jou?

Herken jij jezelf in deze functie en wil je je graag verder ontwikkelen in deze richting? Dan ontvangen we graag een recent cv en een motivatie brief van jou!

Deze kun je tot en met uiterlijk 17 juli 2024 sturen naar vacature@skidkinderopvang.nl

De gesprekken zijn gepland op maandag 22 juli a.s.

Mocht je nog vragen hebben over de functie dan kun je contact opnemen met Richard Knol (Manager Kwaliteit en Beleid) 06 – 10487638 of Thea Hooijer (directeur – bestuurder)  06 – 20713769. Voor vragen over de procedure kun je bellen met de afdeling HR op telefoonnummer 0592 – 390204.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.